I'm back!  

2013-04-29 ★ 21:12:51
Åh, så himla söta ni är som stannar kvar trots att jag inte uppdaterar. Jag har helt enkelt haft fullt upp, men nu ska jag försöka komma igång igen! En snabb resumé av vad som hänt:
 
Lördag & söndag:

Teaterfestival och hjärtesorg. Shit så djupt. Våra föreställningar gick asbra, jag gjorde världens coolaste sminkning och ja, jag mådde väl bra, tills söndag kväll då jag snackade lite för mycket kanske med en viss person. Slutade även på teatern så det var sorgligt att gå därifrån.
 
Måndag:

Skola med nationella prov, skriftliga i engelska. Det kändes inte bra alls menmen, finns inget jag kan göra åt det nu. Efter skolan åkte jag till veterinären med Pelle för undersökning, vilket gick bra. Ska skrapa ihop lite pengar så ska han opereras så snart som möjligt. Jag var på Tyresös Djurklinik, riktigt trevlig personal och mysig atmosfär. Rekommenderar verkligen!  :)
 
 
 
Imorgon är det halvdag, på onsdag är vi lediga och på torsdag repetitioner hela dagen. Fredagen är vanlig och på lördag bär det av till Assisi!!
 
 
 
 The End. ♥

Kommentarer

- Alla bilder och texter är mina (om inget annat anges) och jag äger därför deras copyright (©). Fråga och få svar innan du lånar!
- Jag gör gratis bloggdesigns; maila ilesmap[at]gmail.com vid intresse!
- Jag gör inte länk-/bloglovin'-byten!
- All spam (info om tävlingar, "kolla min blogg", etc) raderas och postaren IP-blockeras.
- Jag svarar på alla kommentarer i min blogg. Lämna mailadress för att få notis!


Kommentar:

Vad heter du?


E-mailadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Stammis?
Trackback
RSS 2.0