Sängdags  

2013-04-24 ★ 22:07:00
Nu, äntligen, ska jag få sova! Jag är verkligen jättetrött efter två nationella prov, lång dramalektion och UGH. Klockan är bara tio och ändå känns det som om jag kommer att somna närsomhelst! Har dessutom sovmorgon till fem över nio imorgon, vilket kommer att bli galet skönt då jag börjar 8:00 alla andra dagar den här veckan.
 
Som sagt var det både läs- och hörförståelse i nationella engelska, och det gick la bra. Har kanske någon miss på hörförståelse då jag tröttnade mitt i och slutade lyssna, haha. Dock var det kryssa-frågor så har ändå 25 % chans på rätt svar ... nåväl. Läsförståelsen var jättelätt och hade överdrivet lång tid; gjorde klart allt på 25/90 minuter. Och läste ändå igenom! Jajaja, kanske är massa fel där också men satsar allt på skriva istället, som är på måndag morgon!
 
 
 
 
Gammal instabild.

Kommentarer

- Alla bilder och texter är mina (om inget annat anges) och jag äger därför deras copyright (©). Fråga och få svar innan du lånar!
- Jag gör gratis bloggdesigns; maila ilesmap[at]gmail.com vid intresse!
- Jag gör inte länk-/bloglovin'-byten!
- All spam (info om tävlingar, "kolla min blogg", etc) raderas och postaren IP-blockeras.
- Jag svarar på alla kommentarer i min blogg. Lämna mailadress för att få notis!


Kommentar:

Vad heter du?


E-mailadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Stammis?
Trackback
RSS 2.0