Valborg  

2013-04-30 ★ 14:41:17

ph: weheartit, "bonfire".
 
Hallå!
Jag hade typ helt missat att det är valborg, haha! Helt ärligt tycker jag att det är en ganska ovärd högtid, det mest positiva är väl att man är ledig imorgon ... visst är det fint med elden och så, men hur kommer det sig att man aldrig minns hur ovärt det faktiskt är att ta sig till den? Man minns bålen som varma, mysiga, men när man väl kommer dit är det iskallt, det sticker i ögonen och man vill egentligen bara hem. Men av någon anledning är ens tankar förgyllda, och liiiiite ångrar jag kanske att jag inte ska dit, haha!
   Jag ska i alla fall äta gott (revbensspjäll och kyckling med potatisklyftor!) med mamma och pappa och mysa hela kvällen. Imorgon blir det sovmorgon!
 
Fick för övrigt hem min GlossyBox idag - inlägg om den kommer om några timmar!

Kommentarer
CARRO
2013-05-02 ★ 22:27:13
(http://carrokayey.blogg.se/)

här i uppsala är valborg en "högtid" man inte glömmer i första taget...haha.

Svar: Ja, jag har sett det på instagram och facebook, sjukt mycket firande! :o
Rebecka C

carrobarro
2013-05-02 ★ 22:27:58
(http://kokainekarma.blogg.se)

här i uppsala är valborg en "högtid" man inte glömmer i första taget...haha.

Svar: Ja, jag har sett det på instagram och facebook, sjukt mycket firande! :o
Rebecka C


- Alla bilder och texter är mina (om inget annat anges) och jag äger därför deras copyright (©). Fråga och få svar innan du lånar!
- Jag gör gratis bloggdesigns; maila ilesmap[at]gmail.com vid intresse!
- Jag gör inte länk-/bloglovin'-byten!
- All spam (info om tävlingar, "kolla min blogg", etc) raderas och postaren IP-blockeras.
- Jag svarar på alla kommentarer i min blogg. Lämna mailadress för att få notis!


Kommentar:

Vad heter du?


E-mailadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Stammis?
Trackback
RSS 2.0