Då var det slut.  

2013-06-05 ★ 23:16:15
Nu är jag hemma igen, och allt är över. Jag kommer aldrig mer stå på scen tillsammans med den här specifika gruppen, aldrig mer ens med dramagruppen. Jag kommer aldrig mer ha teatersession med Jordi igen. Och det är så jäkla jäkla sorgligt. Det blev ett himla gråtkalas hahah, först ett backstage mitt i den sista föreställningen, och sen ett ännu större efteråt. Tårtorna blev i alla fall nice och de piggade upp alla en smula! :)
 
Vår ena teaterledare tog ett par bilder under genrep och föreställning, ska gå igenom, redigera och lägga upp dem imorgon! ♥
 
 
Fábula - Sagornas kamp. Den sista föreställningen jag spelade i dramagruppen. *snyft*

Kommentarer

- Alla bilder och texter är mina (om inget annat anges) och jag äger därför deras copyright (©). Fråga och få svar innan du lånar!
- Jag gör gratis bloggdesigns; maila ilesmap[at]gmail.com vid intresse!
- Jag gör inte länk-/bloglovin'-byten!
- All spam (info om tävlingar, "kolla min blogg", etc) raderas och postaren IP-blockeras.
- Jag svarar på alla kommentarer i min blogg. Lämna mailadress för att få notis!


Kommentar:

Vad heter du?


E-mailadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Stammis?
Trackback
RSS 2.0