Ja, okej ...  

2013-06-09 ★ 13:33:00
... den nya designen är inte uppe. Ja, okej, jag har inte bloggat idag. Ja, okej. Lev med det.
 
Idag är ingen bra dag, trots shoppingtur i centrum. Lyckades hitta ett halsband till balen, men glömde påsen på bussen, fick åka tillbaka, köpa nytt halsband och där emellan började det ju såklart ösregna så aa. Inte den roligaste dagen! Hämtade dock ut min GlossyBox vilket boostade mitt humör lite, bilder får ni senare!
 
Resten av dagen ska spenderas i soffan - jag ska koda, och läsa. Vad ska ni göra idag?
 

En av de bästa sakerna jag fått i GlossyBox (april).

Kommentarer
Alma o Tekla <3
2013-06-09 ★ 16:16:09
(http://altee.blogg.se)

Hej cool blogg ;)
det skulle vara super kul om du besökte vår blogg:

www.altee.blogg.se

vi kanske skulle kunna göra länkbyte ngn gång ;)

Svar: Hur många läsare har ni? För att se om ett länkbyte är aktuellt :)
Rebecka C

Alma o Tekla <3
2013-06-10 ★ 15:58:40
(http://altee.blogg.se)

sv. ca 60 om dagen :)

Svar: Visst,, länkbyte låter fint! Kommentera när ni gjort :)
Rebecka C


- Alla bilder och texter är mina (om inget annat anges) och jag äger därför deras copyright (©). Fråga och få svar innan du lånar!
- Jag gör gratis bloggdesigns; maila ilesmap[at]gmail.com vid intresse!
- Jag gör inte länk-/bloglovin'-byten!
- All spam (info om tävlingar, "kolla min blogg", etc) raderas och postaren IP-blockeras.
- Jag svarar på alla kommentarer i min blogg. Lämna mailadress för att få notis!


Kommentar:

Vad heter du?


E-mailadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Stammis?
Trackback
RSS 2.0