JAG SKA BLOGGA  

2013-06-02 ★ 20:40:59
Jag ska blogga. Jag skaa blogga. Jag ska bloggaaa. Så har mina tankar gått den här helgen, men så har det som ni märkt inte blivit. Men nununu!
 
Snabb resumé: igår sov jag lääänge precis som planerat (förutom ett oplanerat telefonsamtal från Fanny kl. 8:00), gick sedan på Fannys fotovernissage och efter det städade jag mitt rum, vilket slutade i en ommöblering. Det blev najs! Sedan kom Fanny till mig, sov över, och idag hade vi loppis. Jag fick en liten bonnbränna.
 
 
Imorgon samt på tisdag är det heldag och genrep inför premiärföreställningen 12.30 på onsdag. Vill ni se den? Föreställningen visas för allmänheten kl. 1800 på onsdag, och biljetter hämtas ut några timmar tidigare (kan lägga ut mer info imorgon!) Allt på Maximteatern, 100 % gratis!

Kommentarer

- Alla bilder och texter är mina (om inget annat anges) och jag äger därför deras copyright (©). Fråga och få svar innan du lånar!
- Jag gör gratis bloggdesigns; maila ilesmap[at]gmail.com vid intresse!
- Jag gör inte länk-/bloglovin'-byten!
- All spam (info om tävlingar, "kolla min blogg", etc) raderas och postaren IP-blockeras.
- Jag svarar på alla kommentarer i min blogg. Lämna mailadress för att få notis!


Kommentar:

Vad heter du?


E-mailadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Stammis?
Trackback
RSS 2.0