Tårtor  

2013-06-04 ★ 20:20:07
 
Visst, de är lite skeva och spruckna, men det kommer bli så himla gott imorgon efter teatern! Rörde till världens godaste chokladfyllning också, omnomnom. Hanna i gruppen skulle baka kakor till alla så det blir en riktig fest, även om jag kommer att gråta som en liten unge haha. Det är ju allra sista året jag är med i teaterprojektet, och det är jag så jäkla deppig över. Det är något av det bästa jag gjort i hela mitt liv, utan tvekan. Bara att inte träffa Jordi, vår dramalärare en gång i veckan är en tragedi i sig :( Får se till att krama om alla ordentligt imorgon kväll och så på skolavslutningen! ♥

Kommentarer

- Alla bilder och texter är mina (om inget annat anges) och jag äger därför deras copyright (©). Fråga och få svar innan du lånar!
- Jag gör gratis bloggdesigns; maila ilesmap[at]gmail.com vid intresse!
- Jag gör inte länk-/bloglovin'-byten!
- All spam (info om tävlingar, "kolla min blogg", etc) raderas och postaren IP-blockeras.
- Jag svarar på alla kommentarer i min blogg. Lämna mailadress för att få notis!


Kommentar:

Vad heter du?


E-mailadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Stammis?
Trackback
RSS 2.0