Waking up in the morning, realizing: I'm late  

2013-06-26 ★ 12:05:29
Godmorgon sömntutor!
 
Jag satte alarm till kl. 9 igår för att jag skulle kunna gå upp relativt tidigt och vara lite produktiv. Städa, packa, duscha, fixa tidsinställda inlägg ... men när tror ni jag vaknar? Tio i tolv! Jag har tydligen stängt av klockan i sömnen, somnat om och vaknat waaaaay mycket senare än planerat. Typiskt!
 
Nåja, det är inget jag kan göra åt nu! Jag har slängt i mig ett glas o'boy och tmackor, och nu ska jag borsta håret och byta till kläder (går i pyjamas, hehe). Sen blir det packning, bloggning och städning för hela slanten!
 
Vad har ni för planer idag?
 
 

Kommentarer

- Alla bilder och texter är mina (om inget annat anges) och jag äger därför deras copyright (©). Fråga och få svar innan du lånar!
- Jag gör gratis bloggdesigns; maila ilesmap[at]gmail.com vid intresse!
- Jag gör inte länk-/bloglovin'-byten!
- All spam (info om tävlingar, "kolla min blogg", etc) raderas och postaren IP-blockeras.
- Jag svarar på alla kommentarer i min blogg. Lämna mailadress för att få notis!


Kommentar:

Vad heter du?


E-mailadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Stammis?
Trackback
RSS 2.0