Early wednesday  

2013-05-22 ★ 07:04:00
Jag saknar Assisi redan ...
 

Idag är jag uppe tidigt! Jag vet inte varför bara, haha ... det är mer än en halvtimme kvar tills jag ska gå, och ändå är jag helt klar! Har till och med fixat inlägg till er.
Idag är det en lååååång dag - jag går i skolan till fyra, och sen är det direkt till kyrkan där det dels är konfirmandträff, dels föräldramöte för resan till Taizé. Även imorgon ska jag på konfaträff, och på fredag är det fotografering! Och på söndag konfirmeras dem, det är helt sjukt att jag varit fadder färdigt om mindre än en vecka! Jag är ju tyvärr inte hemma på deras konfirmation, pga klassresa, men jag får passa på att säga hejdå till dem ordentligt på fredag.
Är ni konfirmerade?

Kommentarer

- Alla bilder och texter är mina (om inget annat anges) och jag äger därför deras copyright (©). Fråga och få svar innan du lånar!
- Jag gör gratis bloggdesigns; maila ilesmap[at]gmail.com vid intresse!
- Jag gör inte länk-/bloglovin'-byten!
- All spam (info om tävlingar, "kolla min blogg", etc) raderas och postaren IP-blockeras.
- Jag svarar på alla kommentarer i min blogg. Lämna mailadress för att få notis!


Kommentar:

Vad heter du?


E-mailadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Stammis?
Trackback
RSS 2.0