.färg ögonskuggspalett  

2013-05-01 ★ 08:26:00
 
Den här snygga paletten från MakeUpFabriken (märket .färg) fick jag som sagt hem igår, men jag måste tyvärr säga att jag blev besviken på pigmenteringen! Har prövat en annan, mer färgglad palett från märket innan, och den var så mycket bättre och starkare. Det var speciellt den vita och ljusgråa skuggan som syntes dåligt - jag tror dock att de kommer att funka alldeles utmärkt som highlighters. Nästa vecka kommer förhoppningsvis tutorials där jag använder mig av paletten! Har ni något förslag på tema/stil?

Kommentarer
aliengirl- life with autism and art
2013-05-01 ★ 09:40:17
(http://aliengirllouise.blogg.se)

Jag har provat vit ögonskugga med, funkade dåligt för mig också! :)

Svar: Det är synd, de gör så bra ögonskuggor annars!
Rebecka C

melinda
2013-05-01 ★ 21:23:37
(http://fckingcrazy.blogg.se)

är det där röd ögonskugga? :o har letat efter de :O

Svar: Ja, det är det! Ska försöka fixa en tutorial till nästa vecka så ni får se hur den ser ut på :)
Rebecka C


- Alla bilder och texter är mina (om inget annat anges) och jag äger därför deras copyright (©). Fråga och få svar innan du lånar!
- Jag gör gratis bloggdesigns; maila ilesmap[at]gmail.com vid intresse!
- Jag gör inte länk-/bloglovin'-byten!
- All spam (info om tävlingar, "kolla min blogg", etc) raderas och postaren IP-blockeras.
- Jag svarar på alla kommentarer i min blogg. Lämna mailadress för att få notis!


Kommentar:

Vad heter du?


E-mailadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Stammis?
Trackback
RSS 2.0