Ny design!  

2013-05-14 ★ 21:37:16
Tryck på F5 om du inte ser den nya designen!
 

Vad tycker ni? Jag är lite kluven faktiskt ... den här nya designen är mer välgjord och ser mer proffsig ut (ironiskt nog med tanke på att jag gjort denna helt själv från grunden - den andra var en omgjord mall), men den förra matchade min stil bättre. Å andra sidan är den här mer somrig så den får nog hänga kvar någon vecka till, eller tills jag har kommit på hur jag kan matcha svart och rockigt med somrigt och glatt! Ni kanske har några idéer? Tips på bloggar som har rocktema med som ändå känns våriga? Bilder? Kommentera!!

Kommentarer

- Alla bilder och texter är mina (om inget annat anges) och jag äger därför deras copyright (©). Fråga och få svar innan du lånar!
- Jag gör gratis bloggdesigns; maila ilesmap[at]gmail.com vid intresse!
- Jag gör inte länk-/bloglovin'-byten!
- All spam (info om tävlingar, "kolla min blogg", etc) raderas och postaren IP-blockeras.
- Jag svarar på alla kommentarer i min blogg. Lämna mailadress för att få notis!


Kommentar:

Vad heter du?


E-mailadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Stammis?
Trackback
RSS 2.0