Vilket smink har jag med mig i Assisi?  

2013-05-04 ★ 12:20:00
 
Det här är det smink jag har med mig till Italien! Det är bara basgrejer, och det ser ut som mindre grejer när det är i ansiktet än när det är på bordet haha!
Vad har jag då med mig?
  • Trenyanserad concealer
  • Mineralfoundation
  • Rouge
  • Ögonlocksprimer
  • Eyeliner
  • Mascara
  • Ljust läppstift

Jag kommer ha väldigt enkel och neutral makeup i Assisi - dels för att vi kommer gå upp ganska tidigt och då orkar jag inte sminka mig särskilt länge, och dels för att det är så snyggt med en lätt makeup när man är lite solbränd!
 
Brukar ni sminka er annorlunda när ni är på semester?

Kommentarer

- Alla bilder och texter är mina (om inget annat anges) och jag äger därför deras copyright (©). Fråga och få svar innan du lånar!
- Jag gör gratis bloggdesigns; maila ilesmap[at]gmail.com vid intresse!
- Jag gör inte länk-/bloglovin'-byten!
- All spam (info om tävlingar, "kolla min blogg", etc) raderas och postaren IP-blockeras.
- Jag svarar på alla kommentarer i min blogg. Lämna mailadress för att få notis!


Kommentar:

Vad heter du?


E-mailadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Stammis?
Trackback
RSS 2.0