Lakritsskrubb  

2013-04-23 ★ 06:43:48
En sak vi fick prova på lakritsfestivalen var att göra vår egen lakritsskrubb! Vi fick såklart testa en färdiggjord först, och resultater var på riktigt chockerande!! Vi testade på händerna vilket var asbra, men den går även att använda på resten av kroppen. Har aldrig haft en bättre hudprodukt haha, och receptet var superenkelt! Vill ni att jag lägger upp det här? :)
   Man gjorde ca 1 dl skrubb (1,5 påsar) för 20:-, riktigt värt då det blev en grymt bra hudexfoliator! Jag kommer definitivt att fortsätta göra min egen skrubb enligt det här receptet.
 
 

Kommentarer
Lisa
2013-04-25 ★ 11:26:56

Hej!
Sitter och googlar frenetiskt efter receptet på lakritsskrubb. Jag köpte en liten påse men fick ju inte med mig receptet. Snälla snälla kan du lägga upp det? Bästa hudprodukten jag haft!

Svar: Absolut! Lägger upp det så snart som möjligt :)
Rebecka C


- Alla bilder och texter är mina (om inget annat anges) och jag äger därför deras copyright (©). Fråga och få svar innan du lånar!
- Jag gör gratis bloggdesigns; maila ilesmap[at]gmail.com vid intresse!
- Jag gör inte länk-/bloglovin'-byten!
- All spam (info om tävlingar, "kolla min blogg", etc) raderas och postaren IP-blockeras.
- Jag svarar på alla kommentarer i min blogg. Lämna mailadress för att få notis!


Kommentar:

Vad heter du?


E-mailadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Stammis?
Trackback
RSS 2.0