100 bloggfrågor  

2013-06-18 ★ 16:43:00

1. Ålder? 16
2. Längd och skostorlek? 175-176cm, 40-42

3. Vart bor du?
 Haninge
4. Bor tillsammans med?
 Pappa, mamma, kanin Pelle
5. Färg på ditt hus? Rosaaa
6. Bor du i villa eller lägenhet? - villa
7. När är du född?
 22 mars 1997
8. Klass -
 9c, eller, ja, det är sommarlov. Börjar gymnasiet!!!
9. Vilket år tar du studenten? - 2016, om jag inte behöver gå om av någon anledning
10. Något jobb? - Nepp.
11. När gick du upp i morse? - Ca halv sju.
12. När ska du sova? - typ elva
13. Duschat idag? Nej, igår kväll!
14. Kramat någon idag?- Ja!

15. Pussat någon idag? -
 Ja, mamma (ja jag är forever alone ok)
16. Vad har du ätit idag? - O'boy, banan, lunch på restaurang i närheten av teatern! Choklad kanske, hehe ...
17. Dagens klädsel? – Drag queen kläder.
18. Dagens smink? - Concealer, puder, rouge, primer, kajal, mascara, ögonbrynspenna.
19. Dagens sötnos? - Din mamma
20. Dagens roligaste? - Jag vet inte, någon på CF?
21. Har du många vänner? - Relativt, men jag är väl ganska nöjd med antalet.
22. Hur många har du kysst?- Ehm..
23. Vem kramade du senast? -  Maja eller Mini-Fanny.
25. Hur många har varit otrogen mot dig? Ingen.
27. Har du pojk-/flickvän? -
 nej… 
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Pappa
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Från mamma; "haha, fick han någon tratt? puss"
31. Film? - Favorit? Monster's Inc. Fight Club.

32. Låt? -
 Många. Äääälskar dock Smash Mouths "All Star", blir så himla glad av den!
33. Mat? - Får man svara "mat"? Men typ spaghetti med köttfärssås.
34. Dryck? - Vatten.

35. Färg? - Svart.

(såg nu att 36. var borta haha)

37. Stad? - Assisi.

38. Land? - Sverige, eller Frankrike.
39. Ämne i skolan? - Svenska, engelska, hemkunskap. Beror myyyycket på läraren dock.
40. Människa? - Din mamma ♥

senaste:
41. Personen du tänkte på? -
 Mig själv säkert hahah ...
43. Gången du spydde? – Längesen, som tur är.
44. Gången du grät? - Förra veckan någon gång?
45. Pizzan du åt? - Bananpizza <3
46. Gången du var i Göteborg? - Inte alltför längesen, någon månad sen?
47. Gången du var i Stockholm? - Bor i huvudstaden jao
48. Gången du var full? - öhh
49. Gången du var hög? Näver

50. Gången du var kåt? -
 ;*

antingen eller:

51. Svart eller vitt? - Svart

52. Hund eller katt? - Båda. Hund.
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Beror på, generellt så hemma.
54. Tvspel eller datorspel? – Datorspel
55. Singel eller upptagen?  Jag är singel, vill vara upptagen.
56. Hångla eller ha sex? - Varför välja?
58. Ragga eller bli uppraggad? - Bli uppraggad.
59. Big Brother eller Paradise hotel? - haha Paradise hotel
60. Blont eller brunt hår? - På mig; blont.
61. Mörk eller ljus ögonfärg? – På mig; mellan, hehe. Gillar oftast mörka ögon!
62. Choklad eller lakrits? – ååååh så elaka frågor
63. Göteborg eller Stockholm? – Stockholm som stad, Göteborg som, tja, Götet.
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger.
65. Coca cola eller fanta? - Beror på, hade jag bara fått välja en att dricka resten av livet så Fanta.
66. Pizza eller kebab? - Kebab
67. Randigt eller prickigt? - Prickigt. Tror jag.
68. Älska eller älskas? - Älskas
69. Leva eller dö? - Leva!

antal:
70. Personer du älskar? - runt 10 st. kanske? Älskar-älskar alltså.

71. Personer du hatar? - Hatar inte många, starkt ord.
72. Gånger du druckit lite alkohol? - Hahah räknar man sånt?
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? 1? 2? 67?
74. Glassar du ätit på en dag? - 8
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? 0 :c
76. Gånger du haft minnesluckor? - Eh, inga seriösa. Fast glömmer i och för sig allting, hela tiden.
77. Gånger du varit hög? -aldrig
78. Personer du saknar just nu? – Pallar inte räkna

79. Gånger ditt hjärta brustit? - För många.

vem:

80. Vill du kyssa nu? - O ...
81. Ska du träffa imorgon? - Teatergänget!
82. Sjöng du senast för? - Mini-Fanny/teatergänget
83. Hade du senast en kik- och Facebookkonversation med?
 Kik: Mikaela eller Johanna, Facebook: vettefan.
84. Spelade du tvspel med senast? – 
Je ne sais pas
85. Vill du ta med på resa nu? - Johanna eller Hanna. Eller Mikaela, hon behöver det, fast vi hade inte stått ut med varandra haha.
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? -  P. E.

87. Förtjänar att dö? - Vem är jag att avgöra det (hahahhah skrev avföra först, håll på att skratta ihjäl mig, #brahumor)
88. Är söt? - Elliot och Elvin. 
89. Vill du sova jämsides med i natt? - Din mamma ♥

 

vad:
90. Gör dig glad? - 
Vänner, teater, livet oftast
91. Gör dig ledsen? -
 Ideal, förstörda ungdomar, psykiska sjukdomar och annat elände.
92. Vill du helst göra nu? - Sova.
93. Önskar du att du slapp göra? - Städa mitt rum
94. Vill du ha nu? - Pengar. Ett deltidsjobb. Ett Hollywoodkontrakt. En pojkvän.
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? -
  Pengar.
96. Längtar du till? – Gymnasiets början.
97. Tycker du om dina betyg? - Bör vara mer nöjd än jag är; 302.5 poäng.
98. Ångrar du i ditt liv? -
 Inget som bör tas upp här.
99. Är det bästa som hänt dig? Jordi och dramat i skolan. Annars Elliot och Elvin.
100. Hur mycket är klockan? - 16.43

 


Kommentarer
Anonym
2013-06-19 ★ 02:31:32

Haft en bra dag?

Svar: Aadå, sj?
Rebecka C


- Alla bilder och texter är mina (om inget annat anges) och jag äger därför deras copyright (©). Fråga och få svar innan du lånar!
- Jag gör gratis bloggdesigns; maila ilesmap[at]gmail.com vid intresse!
- Jag gör inte länk-/bloglovin'-byten!
- All spam (info om tävlingar, "kolla min blogg", etc) raderas och postaren IP-blockeras.
- Jag svarar på alla kommentarer i min blogg. Lämna mailadress för att få notis!


Kommentar:

Vad heter du?


E-mailadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Stammis?
Trackback
RSS 2.0