3 tips för en större blogg  

2013-06-17 ★ 07:41:54
 
Jag är inte i närheten av att ens en av de 100, 1000 kanske, största bloggarna i Sverige, men min statistik har ökat fort, och därför tänkte jag dela med mig av lite tips. För bara två, tre veckor sen hade jag ca 17 unika besökare om dagen - nu är det vad jag har vid tio på morgonen!
Så hur gjorde jag?
 

 
Jag skulle säga, minst 4 inlägg per dag. Det går absolut bra med tidsinställda inlägg (som detta), men försök ha med åtminstone en eller två "live-uppdateringar".
 
 
Bilderna gör så sjukt mycket i en blogg, tillsammans med designen. Ta bra bilder med ljus, färger och styrka. Man ska bli intresserad av inlägget genom att titta på bilden!
 
 
Kan inte nog tacka andra bloggar för min framgång. Kommentera andras inlägg!! Jag trodde inte att det gav någonting - jag går liksom aldrig in på bloggar till kommenterare på andra bloggar? Men det gör sjukt mycket! Min statistik sjunker med 50-100% de dagar jag inte kommenterar andras blo

Kommentarer
Elli
2013-06-17 ★ 10:35:39
(http://shiny.blogg.se)

Söt blogg!! Gillar din design, kolla gärna in på min kramiss

Svar: Tack! Ska dock byta snart :)
Rebecka C

♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥
2013-06-18 ★ 17:18:22
(http://evahle.se)

Bra tips!


- Alla bilder och texter är mina (om inget annat anges) och jag äger därför deras copyright (©). Fråga och få svar innan du lånar!
- Jag gör gratis bloggdesigns; maila ilesmap[at]gmail.com vid intresse!
- Jag gör inte länk-/bloglovin'-byten!
- All spam (info om tävlingar, "kolla min blogg", etc) raderas och postaren IP-blockeras.
- Jag svarar på alla kommentarer i min blogg. Lämna mailadress för att få notis!


Kommentar:

Vad heter du?


E-mailadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Stammis?
Trackback
RSS 2.0