Jag är busyyyy  

2013-06-16 ★ 00:21:05
Hej, och förlååååååt för stillastående blogg!!
 
Som sagt hann jag varken tidsinställa eller blogga när jag var på teatern, och jag hade såklart helt glömt bort att vi skulle på middag hos vänner direkt efteråt. Har alltså varit upptagen från klockan nio imorse, fram tills nu!
 
På tal om imorse förresten, jag tror jag höll på att dö av en hjärtattack. Så här var det ...
   Av någon anledning hade min mobil hängt sig, vägrat ringa klockan 07:00 så mamma hade kommit in och väckt mig. "Eh, klockan är kvart över tolv, bara så du vet", nånstans i bakhuvudet tänker jag att teaterkursen börjar tolv, jag kastar mig upp och drar på mig strumpbyxor, linne, you name it, kollar fort på klockan och märker att klockan ... är halv åtta. Jag har alltså hört fel, fått panik, börjat dagen med stress och dessutom gått upp en halvtimme senare än planerat - den halvtimmen som skulle vara ägnad åt bloggning, istället fick ni en snabb mobilblogg från bilen .. nåväl, ska fixa några tills imorgon, nu innan jag somnar. Promise, okej?
 
Har inte hunnit ta några bilder heller, så blir en ur arkivet helt enkelt.
 

Kommentarer

- Alla bilder och texter är mina (om inget annat anges) och jag äger därför deras copyright (©). Fråga och få svar innan du lånar!
- Jag gör gratis bloggdesigns; maila ilesmap[at]gmail.com vid intresse!
- Jag gör inte länk-/bloglovin'-byten!
- All spam (info om tävlingar, "kolla min blogg", etc) raderas och postaren IP-blockeras.
- Jag svarar på alla kommentarer i min blogg. Lämna mailadress för att få notis!


Kommentar:

Vad heter du?


E-mailadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Stammis?
Trackback
RSS 2.0