Meningen bakom mitt bloggnamn  

2013-05-04 ★ 19:06:00
Några av er har undrat över mitt lite speciella bloggnamn -  And a baked apple pie - borde inte det passa bättre på en bakblogg?
 
Men egentligen handlar det inte alls om bakta fruktpajer, utan det är en felhörning på en av mina favoritlåtar; "Enter Sandman" med Metallica. De sjunger "dreams of war, dreams of lies, dreams of dragon's fire, and of things that will bite, yeah" (den första frasen i headern), men lyssnar man slarvigt låter det faktiskt som "and a baked apple pie, yeah".
 
Tror ni mig inte? Lyssna själva!
 
ca 02:10 om ni av någon anledning inte vill höra en fantastiskt grym låt (losers).

Kommentarer
Nova
2013-05-05 ★ 12:45:56

Love that song. Klickade in mig på din blogg för första gången häromdagen genom ett kommentarsfält. Måste bara säga att du är grymt fin, keep going girl!

Svar: Ååh tack så himla mycket!! Blev så himla glad av kommentaren, värmer i Assisi!
Rebecka C


- Alla bilder och texter är mina (om inget annat anges) och jag äger därför deras copyright (©). Fråga och få svar innan du lånar!
- Jag gör gratis bloggdesigns; maila ilesmap[at]gmail.com vid intresse!
- Jag gör inte länk-/bloglovin'-byten!
- All spam (info om tävlingar, "kolla min blogg", etc) raderas och postaren IP-blockeras.
- Jag svarar på alla kommentarer i min blogg. Lämna mailadress för att få notis!


Kommentar:

Vad heter du?


E-mailadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Stammis?
Trackback
RSS 2.0