Biomys!  

2013-07-10 ★ 11:56:00
 
Imorgon drar jag och Hanna på bio! Vi ska se World War Z, mest för att vår lilla älskling Brad Pitt är med hehe. Jag har undvikit att titta på trailers, klipp och reviews då sådana brukar vara extremt duktiga på att spoila tvister, skämt och de bästa effekterna. Därför har jag inte heller någon aning om vad den handlar om förutom att pappan Brad spelar hamnar mitt i en zombieapokalyps. Låter la helt okej.
 
Innan dess ska vi dock dra till Shock alternativt Blue Fox för att köpa hårfärg! Hanna ska färga rosa och jag har inte riktigt bestämt mig. Det vinrödlilabruna äcklet ska bort i alla fall! Några förslag på ny, fräsch färg?

Kommentarer

- Alla bilder och texter är mina (om inget annat anges) och jag äger därför deras copyright (©). Fråga och få svar innan du lånar!
- Jag gör gratis bloggdesigns; maila ilesmap[at]gmail.com vid intresse!
- Jag gör inte länk-/bloglovin'-byten!
- All spam (info om tävlingar, "kolla min blogg", etc) raderas och postaren IP-blockeras.
- Jag svarar på alla kommentarer i min blogg. Lämna mailadress för att få notis!


Kommentar:

Vad heter du?


E-mailadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Stammis?
Trackback
RSS 2.0