Vill du bli veckans blogg?  

2013-07-07 ★ 08:05:00
Vill du bli Veckans blogg och få chansen att synas inför 100+ läsare på min blogg? Det är ett grymt tillfälle för att få nya läsare, fler kommentarer och en större blogg! Läs vidare för att få veta hur du gör för att delta.
 
Jag lottar ut vinnaren, och du kan maximalt få 3 lotter (ju fler lotter = ju större chans att vinna!). För varje sak du gör i listan får du en lott.
 
  • Kommentera det här inlägget! (OBLIGATORISKT)
  • Skriv om tävlingen på din blogg! Länka till min blogg OCH det här inlägget. (Glöm inte att länka ditt inlägg i tävlingskommentaren)
  • Skriv om tävlingen på din Facebook!  Länka till min blogg OCH det här inlägget. (Glöm inte att skriva ditt namn i tävlingskommentaren, eller länka en printscreen av inlägget)
 
Tävlingen avslutas när jag kommit hem från Taizé.

Kommentarer

- Alla bilder och texter är mina (om inget annat anges) och jag äger därför deras copyright (©). Fråga och få svar innan du lånar!
- Jag gör gratis bloggdesigns; maila ilesmap[at]gmail.com vid intresse!
- Jag gör inte länk-/bloglovin'-byten!
- All spam (info om tävlingar, "kolla min blogg", etc) raderas och postaren IP-blockeras.
- Jag svarar på alla kommentarer i min blogg. Lämna mailadress för att få notis!


Kommentar:

Vad heter du?


E-mailadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Stammis?
Trackback
RSS 2.0