Beställt från ebay!  

2013-06-22 ★ 08:08:00
 
Vilken guldgruva ebay är! Hittade som ni ser 10 par lösögonfransar för under 15kr MED frakt, tull, svensk moms och skatt, etc, etc, helt underbart. Här kostar fransar liksom minst 10kr paret?
Den modell jag beställde är tunna, ganska korta "halv-wisps" som ser naturliga ut. Skulle gissa att längden är på max 1cm! Planerar att ha lösögonfransar till vardags då det verkligen fullbordar en makeup, men vill liksom inte gå till skolan i täta festfransar. Less is more!
Det kommer upp en guide senare idag om vilken sorts lösögonfransar som är rätt för dig och det tillfälle du tänker använda dem vid.
Stay tuned! ♥

Kommentarer
Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix
2013-06-22 ★ 14:07:37
(http://nehaexponerar.blogg.se/)

Vad billigt!

Svar: Sjukt, verkligen!
Rebecka C


- Alla bilder och texter är mina (om inget annat anges) och jag äger därför deras copyright (©). Fråga och få svar innan du lånar!
- Jag gör gratis bloggdesigns; maila ilesmap[at]gmail.com vid intresse!
- Jag gör inte länk-/bloglovin'-byten!
- All spam (info om tävlingar, "kolla min blogg", etc) raderas och postaren IP-blockeras.
- Jag svarar på alla kommentarer i min blogg. Lämna mailadress för att få notis!


Kommentar:

Vad heter du?


E-mailadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Stammis?
Trackback
RSS 2.0