En virrig dag på stan  

2013-06-23 ★ 17:43:00
Vill ni ha ett tips? Åk inte in till stan själva om ni är två virriga flickor utan lokalsinne. Började med att vi inte hittade den hårfärg vi ville ha (bl.a. rosa till Hanna), åkte till Rådmansgatan och fick GPS:a oss fram till Shock. Som var stängt. Irrade ännu mer, tog oss till T-centralen och McDonald's på längre tid än nödvändigt. Korta men aaaaassega köer, ett slagsmål höll på att bryta ut och jag höll på att svimma så kändes fett ovärt att vara där, hahah ... Vår mat var dock godare än vanligt (eller var vi mer hungriga än vanligt?).
Sen, när vi bestämde oss för att åka hem, hittade vi inte till pendeln, så jävla sämst. Tog ett extra varv runt halva stan tills vi kom tillbaka till Donken, hittade rätt uppgång, höll på att missa tåget för att sen ÄNTLIGEN komma hem till ... ett stängt bibliotek.
 
Denna dagen alltså. Smet i alla fall in på H&M och tröstade mig med lite torrschampo och smink. Det blev okej ändå.
 
Vad har ni gjort idag?
 

ps! Vinnaren av Veckans blogg kommer upp ikväll!
 

Kommentarer
Fanny
2013-06-23 ★ 18:32:49
(http://fannypeltola.blogg.se)

Älskar H&Ms eyeliner! Själv har jag gjort en ny blogg och fixat med den idag :)

Svar: Jag har bara haft deras "dip liner" innan, men bra att veta att denna också är bra! :)
Rebecka C

Kaktuspajen
2013-06-23 ★ 22:23:56
(http://kaktuspajen.webblogg.se)

Fin blogg och snygg stil!
Ha en bra kväll :)
xoxo

Svar: Tack! Du med :)
Rebecka C


- Alla bilder och texter är mina (om inget annat anges) och jag äger därför deras copyright (©). Fråga och få svar innan du lånar!
- Jag gör gratis bloggdesigns; maila ilesmap[at]gmail.com vid intresse!
- Jag gör inte länk-/bloglovin'-byten!
- All spam (info om tävlingar, "kolla min blogg", etc) raderas och postaren IP-blockeras.
- Jag svarar på alla kommentarer i min blogg. Lämna mailadress för att få notis!


Kommentar:

Vad heter du?


E-mailadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Stammis?
Trackback
RSS 2.0