Finnar  

2013-06-13 ★ 14:00:10
Usch, jag har börjat få världens största finne på näsan! Tänker inte ens visa bild haha, det är helt rött och svullet, och det gör så ont!!  Jag har nästan aldrig finnar och det här är något av det värsta jag varit med om hahah, är bara glad att jag fick den efter skolavslutningen ...
 
Som tur är har jag fortfarande kvar finnmedlet jag fick i april månads GlossyBox! Det kommer från Vichy och reducerar uppkomsten av och redan befintliga finnar på 24h! För att läsa min fullständiga recension; klicka här!
 
 

Kommentarer
Lina
2013-06-13 ★ 18:21:58
(http://picsbylina.blogg.se)

vad fotar du med för kamera?
svara helst på min blogg! :)
/ lina

lillaB
2013-06-13 ★ 19:26:15
(http://lillab.blogg.se)

Samma problem här. Inte på näsan men i pannan och bredvid näsan. Äckligt, hatar det. Vill du göra bloglovinbyte? Ta en titt i min blogg om du har lust!

Svar: Brukar också få bredvid näsan, vid näsvingarna! Använder inte bloglovin' ;)
Rebecka C


- Alla bilder och texter är mina (om inget annat anges) och jag äger därför deras copyright (©). Fråga och få svar innan du lånar!
- Jag gör gratis bloggdesigns; maila ilesmap[at]gmail.com vid intresse!
- Jag gör inte länk-/bloglovin'-byten!
- All spam (info om tävlingar, "kolla min blogg", etc) raderas och postaren IP-blockeras.
- Jag svarar på alla kommentarer i min blogg. Lämna mailadress för att få notis!


Kommentar:

Vad heter du?


E-mailadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Stammis?
Trackback
RSS 2.0