Jag har ingen skola meeer  

2013-06-12 ★ 16:56:34
Gråtfest blev det till slut, när jag insåg att det faktiskt är över, när vi i klassrummet tittade på bilder från sjuan och åttan, när jag kramade om Jordi, och Gallo. Det brast och jag grät floder. Känns helt galet att vi aldrig mer kommer att gå dit som elever. :c
 
Gick ut nian med 302.5 poäng, hoppades på mer men antar att jag ska vara nöjd. Fick stå med dem som visat "exceptionellt goda studieresultat", så ja. Helt okej. Jag kommer in på gymnasiet med god marginal, och det är väl det som räknas?
 
 

Kommentarer
Rebecka
2013-06-12 ★ 22:41:37
(http://youngforever.devote.se/)

302?? Det är ju sjuukt bra!
Troligen runt 100 poäng mer än vad jag kommer få...
(går ut på fredag) :)

Svar: Åh men tack!! Borde väl vara nöjd med ett av de högsta resultaten i nian, men ändå. Känns sämre då jag hade höga förhoppningar!
Rebecka C

Elin
2013-06-13 ★ 11:54:05
(http://elinbjureks.se)

Visst är det sorgligt!! Jag tar studenten imorgon och vi lär ju gråta floder då också..

Svar: Åh ja ... gäller att tänka positivt på det man har framför sig; jag gymnasiet och du arbetsliv :)Lycka till!
Rebecka C


- Alla bilder och texter är mina (om inget annat anges) och jag äger därför deras copyright (©). Fråga och få svar innan du lånar!
- Jag gör gratis bloggdesigns; maila ilesmap[at]gmail.com vid intresse!
- Jag gör inte länk-/bloglovin'-byten!
- All spam (info om tävlingar, "kolla min blogg", etc) raderas och postaren IP-blockeras.
- Jag svarar på alla kommentarer i min blogg. Lämna mailadress för att få notis!


Kommentar:

Vad heter du?


E-mailadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Stammis?
Trackback
RSS 2.0