Lång dag  

2013-06-25 ★ 11:36:10
Godmorgon! ♥
 

Har ni varit vakna länge? Jag gick upp vid åtta för att åka med Pelle till veterinären igen ... Han har lyckats få en urinvägsinfektion efter operationen, men vi har fixat antibiotika så det kommer att lösa sig! Kom hem för ett tag sen, duschade, gav Pelle medicin och nu har jag en dryg timme att andas ut på. Klockan kvart i ett åker nämligen jag och möter upp Mikaela i Nacka Forum, så ska vi ta en shoppingrunda där. Har drygt 500 spänn kvar som bränner i plånboken, haha!
Känner mig som en riktig New York-fashionista med shopping tre dagar i rad ... superkul!
 
Dagens makeup är en vanlig brun sotning; använde Make Up Stores microshadow kakaw. Microshadow muffin  under ögonbrynet och i ögonvrån, H&M's eyeliner och mascara från WetnWild och L'Oréal Paris. Hiss/diss?
 
 

Kommentarer

- Alla bilder och texter är mina (om inget annat anges) och jag äger därför deras copyright (©). Fråga och få svar innan du lånar!
- Jag gör gratis bloggdesigns; maila ilesmap[at]gmail.com vid intresse!
- Jag gör inte länk-/bloglovin'-byten!
- All spam (info om tävlingar, "kolla min blogg", etc) raderas och postaren IP-blockeras.
- Jag svarar på alla kommentarer i min blogg. Lämna mailadress för att få notis!


Kommentar:

Vad heter du?


E-mailadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Stammis?
Trackback
RSS 2.0