Plupp (jag hatar rubriker)  

2013-06-11 ★ 08:04:59
Godmorgon! ♥
 
Jag är så jäkla trött idag efter gårdagens bal! Vi dansade från 21.30 till 24.00, och musiken stannade aldrig! Det var jättekul, men utmattande. Jag höll till och med på att försova mig imorse, så trött var jag!
Idag ska vi ha match mot lärarna, och jag blir inte förvånad om de vinner. Alla kommer ju att vara supersega efter igår! Dessutom ska vi spela ett antal matcher innan, som kvarts- och semifinal, typ. Lärarna ska bara spela i finalen! Sporten vi ska spela är Ultimate Frisbee; det har varit fotboll och typ brännboll innan, men de tog bort det för att både elever och lärare tog det på för stort allvar vilket resulterade i skador - tydligen ska en stackare ha brutit benet! Surt en dag innan sommarlov ...
 
IMORGON ÄR DET SOMMARLOV!
 
Världens bästa frukost! Gammal bild.
 

Kommentarer

- Alla bilder och texter är mina (om inget annat anges) och jag äger därför deras copyright (©). Fråga och få svar innan du lånar!
- Jag gör gratis bloggdesigns; maila ilesmap[at]gmail.com vid intresse!
- Jag gör inte länk-/bloglovin'-byten!
- All spam (info om tävlingar, "kolla min blogg", etc) raderas och postaren IP-blockeras.
- Jag svarar på alla kommentarer i min blogg. Lämna mailadress för att få notis!


Kommentar:

Vad heter du?


E-mailadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Stammis?
Trackback
RSS 2.0