The Sims 3 årstider  

2013-06-18 ★ 14:17:00
Är det någon av er som har Sims 3 Årstider i er ägo? Jag funderar på att köpa då det finns billigt på bl.a. Siba (och inte för 399 som på t.ex. Game eller GameStop), och hoppas på att det är lika bra som till tvåan - där höjde det verkligen spelkänslan!
 
Ni som har det - är det värt det? För-/nackdelar med spelet? Kommentera!!

 
 
ps! De expansionspaket jag har nu är Stadsliv, Husdjur och Drömjobb. Destination Världen skräpar i min garderob, enligt mig suger den expansionen!

Kommentarer
Joanna
2013-06-19 ★ 15:57:31

Hej!
Spelet är definitivt värt att köpa.
De som är bra med det är att du får årstider och högtider.
Plus att du får väder.
Och varje vecka som får man även en ledighets dag från jobbet för att det är en ny högtid.
Svårt att förklara allt i en kommentar. Men om du inte redan har köpt, så tycker jag att du helt klart borde köpa det.
Kram!

Svar: Jag köpte det igår, och det verkar vara värt hahah! Tack för din kommentar :D
Rebecka C


- Alla bilder och texter är mina (om inget annat anges) och jag äger därför deras copyright (©). Fråga och få svar innan du lånar!
- Jag gör gratis bloggdesigns; maila ilesmap[at]gmail.com vid intresse!
- Jag gör inte länk-/bloglovin'-byten!
- All spam (info om tävlingar, "kolla min blogg", etc) raderas och postaren IP-blockeras.
- Jag svarar på alla kommentarer i min blogg. Lämna mailadress för att få notis!


Kommentar:

Vad heter du?


E-mailadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Stammis?
Trackback
RSS 2.0