Tråkigt väder ... eller?  

2013-06-19 ★ 19:43:00
Vad anser ni är så kallat "dåligt" eller "tråkigt" väder? De flesta skulle nog svara regn, men är det verkligen så hemskt? Jag vet att det kan kännas trist nu under sommarlovet då man vill vara ute, äta glass, bada, sola, allt det där man gör i värme, men hindras av regnet - men allting blir vad man gör det till!
 
Läs en bra bok, blogga, titta på en film, drick varm o'boy, spela spel med vänner; det finns massor av saker att göra när det är grått och trist ute! Och vet ni? Det är som bäst fotoväder när det är mulet!
 
Vad brukar ni göra när det regnar och blåser ute?

En bild jag tog under en regnig dag i förra veckan.

Kommentarer
melinda
2013-06-20 ★ 00:47:22
(http://fckingcrazy.blogg.se)

sv: ja dom var bra!! :D

jasmin
2013-06-20 ★ 11:19:07
(http://stereolove.blogg.se/)

Sant, jag vill också att det ska bli sol igen :)

ida
2013-06-20 ★ 12:07:22
(http://idaoamanda.blogg.se)

oj vilken fin bild

Svar: Tack :)
Rebecka C


- Alla bilder och texter är mina (om inget annat anges) och jag äger därför deras copyright (©). Fråga och få svar innan du lånar!
- Jag gör gratis bloggdesigns; maila ilesmap[at]gmail.com vid intresse!
- Jag gör inte länk-/bloglovin'-byten!
- All spam (info om tävlingar, "kolla min blogg", etc) raderas och postaren IP-blockeras.
- Jag svarar på alla kommentarer i min blogg. Lämna mailadress för att få notis!


Kommentar:

Vad heter du?


E-mailadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Stammis?
Trackback
RSS 2.0