Varför informerades inte jag om Tvärtomdagen??  

2013-06-27 ★ 22:58:04
Seriöst, idag har jag fått lika många spamkommentarer som jag brukar få normala kommentarer en bra dag!! Vad är det med folk? Förstår inte hur man pallar lämna så tråkiga kommentarer som "hej, kolla min blogg!!!" "vad gör du? Svara i min blogg!" etc, när det till och med KLART OCH TYDLIGT STÅR att ingen spam accepteras, precis där man kommenterar.
 
Är folk blinda, ignoranta, eller är det jag som missat Tvärtomdagen?!
 
Nu kan det inte bli mer tydligt. Capisce?
 
Förstå mig rätt - jag älskar kommentarer och jag besöker varenda en av era bloggar när ni lämnar en kommentar, och jag svarar på de kommentarer som behöver ett svar. Men bryter ni mot mina tydliga regler jag har gällande kommentering, måste jag tyvärr följa dem ännu striktare. Delete och ban, helt enkelt.
 
Förlåt alla ni som alltid kommenterar supergulligt och varierande, ta inte åt er! Behövde bara spy lite galla över de som är mindre gulliga och fantasifulla i kommentarsfälten ^^ ♥

Kommentarer
miixx
2013-06-28 ★ 00:08:55
(http://miixx.se)

Hejsan!
Har märkt att du kommenterar min blogg ofta, jättekul tycker jag, tack! =) Därför kommer jag att börja svara på dina kommentarer. Alltså i mitt kommentarsfält. Ville bara säga det =)
Kramar !

Svar: Åh men gud vad roligt!! Jag älskar din blogg, det här gjorde verkligen min dag/kväll/natt! :D
Rebecka C

♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥
2013-06-29 ★ 01:09:09
(http://evahle.se)

Usch vad tråkigt att folk inte läser innan de kommenterar. :/ Sen tycker jag det är jättetråkigt när folk bara tittar in för att göra en svarskommentar eller göra reklam för sin egen blogg istället för att läsa inlägget, kommentera och faktiskt öka sin chans att folk börjar läsa deras blogg...

Svar: Exakt så jag känner också! Tack sötis <3
Rebecka C


- Alla bilder och texter är mina (om inget annat anges) och jag äger därför deras copyright (©). Fråga och få svar innan du lånar!
- Jag gör gratis bloggdesigns; maila ilesmap[at]gmail.com vid intresse!
- Jag gör inte länk-/bloglovin'-byten!
- All spam (info om tävlingar, "kolla min blogg", etc) raderas och postaren IP-blockeras.
- Jag svarar på alla kommentarer i min blogg. Lämna mailadress för att få notis!


Kommentar:

Vad heter du?


E-mailadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Stammis?
Trackback
RSS 2.0