Be confident.  

2013-05-31 ★ 10:39:00
Jag har fått sjukt bra självförtroende det här året. Innan kunde jag gå och oroa mig för att min mage skulle puta under bylsiga t-shirts, att min makeup inte gillades av alla, att jag hade för små bröst för en bikini, men nu bryr jag mig fan inte. Jag går nu klädd i de kläder jag tycker om. De jag känner mig snygg i. Jag färgade håret lila, helt efter min egen vilja. Många var skeptiska, men nu är det en av de bästa sakerna jag gjort. Nu kan jag gå i tighta linnen och låta magen hänga ut så mycket den vill - och? Den finns där och jag orkar inte träna så jag får inte klaga på det. Och varför skulle jag ens klaga? Jag mår bra och det är det som är huvudsaken. Mina bröst för små? Pfft. Visst, de är små, men de är ju fortfarande bröst, eller hur? En kaka är en kaka, hur liten den är, precis som en chokladbit eller en kattunge. Storlek spelar ingen roll! Dessutom finns det killar som föredrar små bröst framför stora så herregud tjejer (och killar!), deppa inte ihop för saker ni inte kan göra något åt!
Livet är för kort för att slösas bort på att man går och oroar sig för att man ser tjock ut. Tänk efter och försök förstå hur extremt mycket tid som folk lägger på att bara klaga. "Åh jag är så tjock." "Mina ben är så fula." "Vaaaaarfööööör är jag så koooort?!?!?". Tänk om man istället la den tiden på att titta på sig själv, inse hur vacker man faktiskt är och istället säga "Shit, vad snygg rumpa jag är!" "Jag ler riktigt vackert." "Hur bra är det inte att kunna smita in i små utrymmen, eller komma längst fram på konserter?! (Försök lyckas med det när du är <175cm liksom)".
 
 








 
 

Kommentarer
melinda
2013-05-31 ★ 14:23:59
(http://fckingcrazy.blogg.se)

sv: det trodde jag inte heller att jag skulle ha :o men en burk kostar bara 69, och har färgat två gånger nu och har inte ens använt hälften av hälften av färgen :) skulle gissa att min färg kommer räcka till säkert 8 färgningar sammanlagt kanske :o eftersom jag blandar ut med så mycket balsam :)

Svar: Aha, ok! :D
Rebecka C


- Alla bilder och texter är mina (om inget annat anges) och jag äger därför deras copyright (©). Fråga och få svar innan du lånar!
- Jag gör gratis bloggdesigns; maila ilesmap[at]gmail.com vid intresse!
- Jag gör inte länk-/bloglovin'-byten!
- All spam (info om tävlingar, "kolla min blogg", etc) raderas och postaren IP-blockeras.
- Jag svarar på alla kommentarer i min blogg. Lämna mailadress för att få notis!


Kommentar:

Vad heter du?


E-mailadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Stammis?
Trackback
RSS 2.0