Monsters Inc.  

2013-05-05 ★ 15:36:00
 
Seriöst, världens bästa film. Den har verkligen allt; kärlek, skräck, drama, humor, action, djup, osv osv. Gråter alltid under den här scenen på bilden, kan alla repliker på svenska och ca hälften på engelska. Har gosedjur i form av både Mike och Sully, haha, jag är en sån Monsters Inc.-nörd! Jag längtar ihjäl mig till premiären av Monsters University, uppföljaren men även prologen till filmen.
 
På tal om Monsters University så har de verkligen gjort en grej av det - det finns bland annat en webbshop där man kan beställa tröjor, skrivblock, etc med universitetstryck. Jag är så sugen på att beställa grejer därifrån! Men just nu har jag tyvärr inga pengar p.g.a. Pelles kommande operation :(
 
 
Vad sägs om en hoodtröja (finns även med extraärmar!) eller ett skrivblock?

Kommentarer

- Alla bilder och texter är mina (om inget annat anges) och jag äger därför deras copyright (©). Fråga och få svar innan du lånar!
- Jag gör gratis bloggdesigns; maila ilesmap[at]gmail.com vid intresse!
- Jag gör inte länk-/bloglovin'-byten!
- All spam (info om tävlingar, "kolla min blogg", etc) raderas och postaren IP-blockeras.
- Jag svarar på alla kommentarer i min blogg. Lämna mailadress för att få notis!


Kommentar:

Vad heter du?


E-mailadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Stammis?
Trackback
RSS 2.0