Summer feelings  

2013-05-17 ★ 07:05:56
Man vet att det är sommar när man kan gå ut klockan halv sju på morgonen för att ta outfitbilder, utan att frysa! Så himla skönt att både värmen och sommaren är på väg.
Idag trotsar jag min blekhet och har på mig ett par shorts, kanske kan man sola och få lite färg idag på rasten? Jag har dock svårt för att direkt börja med ljusa kläder helt, så har en svart topp till. Matchat med lite guldsmycken som tyvärr inte syns på bilden. Jag har ett halsband med en triangel och en dödskallering - supersnyggt!
 
 
Västen blev förresten klar igår, så bild kommer upp senare idag!

Kommentarer

- Alla bilder och texter är mina (om inget annat anges) och jag äger därför deras copyright (©). Fråga och få svar innan du lånar!
- Jag gör gratis bloggdesigns; maila ilesmap[at]gmail.com vid intresse!
- Jag gör inte länk-/bloglovin'-byten!
- All spam (info om tävlingar, "kolla min blogg", etc) raderas och postaren IP-blockeras.
- Jag svarar på alla kommentarer i min blogg. Lämna mailadress för att få notis!


Kommentar:

Vad heter du?


E-mailadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Stammis?
Trackback
RSS 2.0