Svar från frågestunden  

2013-05-15 ★ 15:02:00
Vad är din största rädsla? Jag har emetofobi. Annars är väl min största rädsla typ ensamhet, sorg, normala mänskliga rädslor.
 
Riktiga hårfärg? Blondin! Blir vithårig under sommaren, haha ...
 
Favoritlåt med Nirvana? Hairspray Queen. Tror jag. Alla är sååå bra!!
 


Singel? Forever alone.
 
Bästa vän? Hanna, Fanny, Mikaela, Johanna. ♥
 
Vart skulle du helst vilja resa i hela världen? Australien! Det verkar så himla ballt. Efter det vill jag åka till Sydpolen, för då har jag varit på alla kontinenter - skulle vara häftigt att ha varit där innan jag fyller 18, eller åtminstone 21!
 
Kan du inte göra videoinlägg? Jag vet inte, är inte alls bekväm med att spela in videobloggar ... vi får se, kanske!
 
Och sminktutorials? Det kan jag absolut göra! Kom gärna med förslag på vad ni vill se :)

Kommentarer

- Alla bilder och texter är mina (om inget annat anges) och jag äger därför deras copyright (©). Fråga och få svar innan du lånar!
- Jag gör gratis bloggdesigns; maila ilesmap[at]gmail.com vid intresse!
- Jag gör inte länk-/bloglovin'-byten!
- All spam (info om tävlingar, "kolla min blogg", etc) raderas och postaren IP-blockeras.
- Jag svarar på alla kommentarer i min blogg. Lämna mailadress för att få notis!


Kommentar:

Vad heter du?


E-mailadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Stammis?
Trackback
RSS 2.0