Äntligen fri  

2013-04-25 ★ 16:56:00
Äntligen är jag klar med allt i skolan! Nu har vi inga prov, läxor, inlämningsuppgifter, redovisningar eller förhör inplanerade på ett par veckor. Vi har i och för sig nationella prov i engelska på måndag, och i matte vecka 20 (vecka 19 också, men då är jag i Italien, hehe), men det är inte direkt något jag varken kan eller behöver plugga till så jag är så gott som skolfri under fritiden några veckor framåt. Assisiresan som infinner sig om drygt en vecka håller mig också vid gott humör trots mindre motgångar, underbart!
 
Snart ska jag lägga upp receptet på lakritsskrubben jag skrev om för några dagar sen, då ni hade frågat efter det. Det är verkligen en grym hudprodukt och så enkel att göra!
 
 
 

Kommentarer

- Alla bilder och texter är mina (om inget annat anges) och jag äger därför deras copyright (©). Fråga och få svar innan du lånar!
- Jag gör gratis bloggdesigns; maila ilesmap[at]gmail.com vid intresse!
- Jag gör inte länk-/bloglovin'-byten!
- All spam (info om tävlingar, "kolla min blogg", etc) raderas och postaren IP-blockeras.
- Jag svarar på alla kommentarer i min blogg. Lämna mailadress för att få notis!


Kommentar:

Vad heter du?


E-mailadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Stammis?
Trackback
RSS 2.0