God morgon!  

2013-04-24 ★ 06:38:24
Idag har jag nationella prov i engelska. Har dock inte riktigt förstått om det är läs, hör eller båda delar menmen, det får vi se när jag är där! I vilket fall som helst tror jag att det kommer gå relativt bra, förhoppningsvis och antagligen ett A!
 
Förresten, himla kul att många redan läser min blogg! Jag har ändå inte gjort särskilt mycket för att promota den, och ändå stiger statistiken. Den är förstås inte särskilt hög än, men den är i alla fall högre än noll och stiger för var dag. Kul! :)
För att hålla kvar er - vad vill ni att jag ska blogga om?
 
 
Hit, till Assisi i Italien, åker jag om bara 10 ynka dagar. Det ska bli så kul!! - oredigerad bild -

Kommentarer
Anonym
2013-04-24 ★ 11:06:06
(http://sannakumlin.se)

Så fint!

Svar: Visst är det? På lördag åker jag dit igen, det ska bli så kul :)
Rebecka C


- Alla bilder och texter är mina (om inget annat anges) och jag äger därför deras copyright (©). Fråga och få svar innan du lånar!
- Jag gör gratis bloggdesigns; maila ilesmap[at]gmail.com vid intresse!
- Jag gör inte länk-/bloglovin'-byten!
- All spam (info om tävlingar, "kolla min blogg", etc) raderas och postaren IP-blockeras.
- Jag svarar på alla kommentarer i min blogg. Lämna mailadress för att få notis!


Kommentar:

Vad heter du?


E-mailadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Stammis?
Trackback
RSS 2.0