Hos polisen under en dag  

2013-07-10 ★ 19:17:02
Halloj!
 
Sorry för låg uppdatering, men hade ingen tid till att blogga imorse! Jag åkte nämligen till ledningscentralen i Stockholm (där man tar emot 112-samtal och skickar ut polisbilar över hela Stockholm) för att vara på typ studiebesök under några timmar. Min mammas jobbarkompis känner en som jobbar där, så han fixade in mig haha.
Jag har velat bli polis i flera år, så det här var superkul! På själva centralen var det precis som på film; med stora skärmar, nyhetskanaler och övervakningskameror över stan. Det var verkligen asgrymt att se!
 
Imorgon blir det som sagt istället en heldag på stan med Hanna - shopping och biobesök inkluderat. Superkul! ♥
 
 

Kommentarer

- Alla bilder och texter är mina (om inget annat anges) och jag äger därför deras copyright (©). Fråga och få svar innan du lånar!
- Jag gör gratis bloggdesigns; maila ilesmap[at]gmail.com vid intresse!
- Jag gör inte länk-/bloglovin'-byten!
- All spam (info om tävlingar, "kolla min blogg", etc) raderas och postaren IP-blockeras.
- Jag svarar på alla kommentarer i min blogg. Lämna mailadress för att få notis!


Kommentar:

Vad heter du?


E-mailadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Stammis?
Trackback
RSS 2.0