Intensivtoning  

2013-07-09 ★ 15:27:00
Åter till mitt hårdilemma. Jag har verkligen ingen aning om vilken färg jag ska köpa!
Jag trivs superbra i lila hår, det gör jag, men 1) den jag har nu har blivit så mörk och vinröd och ful och tråkig att jag kräks och 2) efter ett halvår är det dags för variaton.
 
Har tänkt på blått ett tag, hade varit grymt att ha det tillsammans med rosa sprayfläckar också på Monsters Univeristy-premiären för att matcha Sullys päls (ja jag är en nörd). Efter lite googling har jag dock fått reda på att blått hår är ett rövhål att ta hand om och underhålla, och inte fan pallar jag färga om varje vecka!
Den ljusa lila är fin, men tror att den åker ur rätt lätt med, haha. Plus att den lätt kan se dammig och grå ut eftersom den är så ljus och pudrig!
Det sista alternativet jag funderat på är rätt likt den färgen jag har nu, fast mer åt det rosalila hållet. Fast det är ändå liksom inte lilalila. Frågan är bara om det är tråkigt att färga till den här som är så lik min nuvarande färg?
 
Vad tycker ni?? Snälla kommentera och hjälp mig i detta livsavgörande val!
 
 

Kommentarer

- Alla bilder och texter är mina (om inget annat anges) och jag äger därför deras copyright (©). Fråga och få svar innan du lånar!
- Jag gör gratis bloggdesigns; maila ilesmap[at]gmail.com vid intresse!
- Jag gör inte länk-/bloglovin'-byten!
- All spam (info om tävlingar, "kolla min blogg", etc) raderas och postaren IP-blockeras.
- Jag svarar på alla kommentarer i min blogg. Lämna mailadress för att få notis!


Kommentar:

Vad heter du?


E-mailadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Stammis?
Trackback
RSS 2.0