Kapten Krok  

2013-07-13 ★ 12:01:10
Halloj!
 
Den här förmiddagen har jag sovit länge, tagit en lång varm dusch och just nu sitter jag med ca 20 kg inpackning i håret för att lugna mitt blekta hår haha. Det blir en omgång moodblekning imorgon och seeeen är det i med färgen!! Först då får ni se vilken färg jag verkligen valde ;)
 
I eftermiddag drar jag däremot till teatern; de har sommarläger och sätter upp Peter Pan, och jag ska sminka! Ska bli grymt kul att sminka pirater, hehe. Alltid roligare att sminka onda än goda, antar att det är för att man får dra ut mer med mörkt smink? Jag vet inte, kul är det i alla fall. Ska fråga Kaptenen ifall jag får fota och lägga upp! :)
 
Förövrigt hoppas jag på lika bra väder som igår, jag satt ute i flera timmar och åt smultron. Svensk sommar ♥
 
 

Kommentarer

- Alla bilder och texter är mina (om inget annat anges) och jag äger därför deras copyright (©). Fråga och få svar innan du lånar!
- Jag gör gratis bloggdesigns; maila ilesmap[at]gmail.com vid intresse!
- Jag gör inte länk-/bloglovin'-byten!
- All spam (info om tävlingar, "kolla min blogg", etc) raderas och postaren IP-blockeras.
- Jag svarar på alla kommentarer i min blogg. Lämna mailadress för att få notis!


Kommentar:

Vad heter du?


E-mailadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Stammis?
Trackback
RSS 2.0