Mina bästa vänner: Johanna (del 2)  

2013-07-04 ★ 15:44:00
 
Det här är Johanna. Hon är glad. Och snabb. Och knäpp. Och vacker. Och just nu är hon i Florida, USA.
 
Hon är också den av mina bästa vänner som jag har känt längst. Vi träffades i slutet av femman, när jag började i hennes klass 5C. Vid julen i sexan, 2009, gav vi varandra varsitt bästishalsband i julklapp och sen dess har det varit vi. Nu under högstadiet skildes vi dock åt då hon var dum i huvudet och valde matteklass och jag var grym och valde kreativ, men vi har ändå försökt umgås och så, även om det inte blir lika ofta. Nu har vi dessutom valt olika gymnasium!
 
Nåja, sånt här är svårt att "glida isär" från, så jag tror att vi kommer att vara vänner läääänge. Annars kommer jag att se till att vi förblir det. Man kan inte rymma från mig, mohahahahahah (overly attached bestfriend).
 
Johanna, je t'aime. ♥
 
 
 
 

Kommentarer
agnesandersson
2013-07-04 ★ 18:05:02
(http://acandersson.devote.se)

Hoppas du har haft en bra dag! :)
kram

Johanna :D
2013-07-29 ★ 02:02:35

Vet att jag är lite seg, men 5C!! Hallå!! 5A ju! Hur går det med minnet, tanten? :) Väldigt fina bilder förresten...^^ och klart vi inte glider isär, det är ju vi! :D

Svar: hahahahah just det, 5A hahah. Och ja, du är fett seg.
Rebecka C


- Alla bilder och texter är mina (om inget annat anges) och jag äger därför deras copyright (©). Fråga och få svar innan du lånar!
- Jag gör gratis bloggdesigns; maila ilesmap[at]gmail.com vid intresse!
- Jag gör inte länk-/bloglovin'-byten!
- All spam (info om tävlingar, "kolla min blogg", etc) raderas och postaren IP-blockeras.
- Jag svarar på alla kommentarer i min blogg. Lämna mailadress för att få notis!


Kommentar:

Vad heter du?


E-mailadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Stammis?
Trackback
RSS 2.0