Olga Marie Elisabeth  

2013-07-07 ★ 19:57:00
 
Det här är min lilla pärla, min skrivmaskin. Visst är den fin?
Jag fick den i födelsedagspresent det här året (eller julklapp förra året?) av  mammas vännina Marie (därav mellannamnet) och jag tycker så mycket om den! Jag har av någon anledning haft en grej för skrivmaskiner, tycker de är grymt fina och jätteroliga att skriva på haha! Den är här dessutom extra cool, för den kan skriva med både svart och rött ... ;)
Bläckrullarna håller dock på att torka, och jag vet inte vart man kan köpa nya :( Det är så svårt att hitta tillbehör till sånt som ingen använder längre ..!
 
Undrar ni över namnet? Som sagt är Marie efter hon jag fick den av, Elisabeth är hennes mellannamn och Olga ... tja. Det är ett perfekt skrivmaskinsnamn helt enkelt. ♥

Kommentarer

- Alla bilder och texter är mina (om inget annat anges) och jag äger därför deras copyright (©). Fråga och få svar innan du lånar!
- Jag gör gratis bloggdesigns; maila ilesmap[at]gmail.com vid intresse!
- Jag gör inte länk-/bloglovin'-byten!
- All spam (info om tävlingar, "kolla min blogg", etc) raderas och postaren IP-blockeras.
- Jag svarar på alla kommentarer i min blogg. Lämna mailadress för att få notis!


Kommentar:

Vad heter du?


E-mailadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Stammis?
Trackback
RSS 2.0