Resor jag gjort - del 3 (av 3)  

2013-07-06 ★ 17:31:00
 
Min storasyster bor i Burbank (på "andra sidan" Hollywoodkullen) och när vi hälsade på henne förra sommaren så åkte vi såklart över till Hollywood! Vi gick på Walk of Fame, ni vet gatan med alla stjärnor! Letade efter Kurt Cobain men kunde inte hitta den :( Namnen är verkligen sjuuuukt blandade, typ Tom Cruise kunde stå precis efter nästintill helt okända låtskrivare, inte alls som man tror att alla de största stjärnorna (pun intended) är på rad.
Fanns även en shoppinggata med bara massa dyra märken som Chanel, Dior, Miu Miu etc, man blev pank bara av att titta haha!
   Jag ska se om jag kan rota fram mina bilder från resan så kan jag visa er någon gång, om ni vill? :)
 
 
En av de coolaste resorna jag gjort (även om jag inte minns alltför mycket haha) var den till Sydafrika 2004. Vi var där i tre veckor och reste runt til Johannesburg, Godahoppsudden, var på safari i Krügerparken (riktigt ballt, rekommenderar!!), bodde i hyddor och såg en babianattack vid ett vallockarställe (standard). Vi avslutade med att åka till ön Mauritius utanför kusten, i en eller två veckor, supernice! :D
Ett riktigt fint land med väldigt trevligt folk och äcklig öl haha, som jag defintivt skulle vilja resa till igen! Fruktansvärt häftiga bilder kan tas :)
 
Inte mina bilder.

Kommentarer

- Alla bilder och texter är mina (om inget annat anges) och jag äger därför deras copyright (©). Fråga och få svar innan du lånar!
- Jag gör gratis bloggdesigns; maila ilesmap[at]gmail.com vid intresse!
- Jag gör inte länk-/bloglovin'-byten!
- All spam (info om tävlingar, "kolla min blogg", etc) raderas och postaren IP-blockeras.
- Jag svarar på alla kommentarer i min blogg. Lämna mailadress för att få notis!


Kommentar:

Vad heter du?


E-mailadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Stammis?
Trackback
RSS 2.0