Cleansing Conditioner & Age of Aquarius  

2013-06-13 ★ 20:27:23
 
"I'm a Wen girl!" Sweet Almond Mint Cleansing Conditioner från Wen. 299kr/480ml (originalprodukt)
GlossyBox beskrivning: "Revolutionerande nytt hårvårdssystem som ersätter schampo, balsam, inpackning och styling - allt i ett! Med WEN rengör du ditt hår utan att avlägsna dess naturliga oljor, styrka eller glans."
Min upplevelse: Jag var skeptisk även till denna produkt, men samtidigt väldigt glad över att jag fick prova den! Jag har sett den flera gånger på TV-shop, hur försäljarna skryter om hur den ska ersätta alla dina hårprodukter (sen kan man dessutom köpa till WEN-schampo, WEN-inpackning, etc ...), så det var kul att få prova. Jag har inget att klaga på, helt ärligt. Man masserade in produkten i blött hår, lät den sitta i i fem minuter och sköljde sedan ur den. Använde även en liten klick som leave in-balsam! Det fungerade alltså ungefär som en inpackning.   Håret blev lätt att reda ut, höll sig fräscht och jag fick faktiskt komplimanger för att mitt hår var mjukt! Tycker dock att priset är för dyrt, för mig kan det vara värt max 100-150 kr!
❤ ❤ ❤ ❤ 
 
 
Age of Aquarius NailpolishColor Club. Originalprodukten (bilden) kostar 69kr.
GlossyBox beskrivning: "Sedan 1979 har populära, amerikanska Color Club lyckats pricka in de trendigaste färgerna och skapa ett direkt "ha-begär" - här får du den perfekta sommarnyansen. Välkommen in i klubben!"
Min upplevelse: En riktigt härlig färg! Ett lager täcker helt okej, det torkar fort och det här kan absolut bli en av mina sommarfavoriter! Relativt rimligt pris också :)
❤ ❤ ❤ ❤

Kommentarer
Elsa
2013-06-13 ★ 21:17:25
(http://elsaboanges.blogg.se)

Allt bra? :)

Svar: Jadå! Själv?
Rebecka C

Julia
2013-06-13 ★ 21:20:11

Hej, såg att du hade kommenterat på Linnahlborg.se ´s blogg om att du också hade en sån blåstork apa! Skulle själv vilja ha en sådan, så måste fråga: Vart har du köpt den apan?
SVARA GÄRNA <3 <3

Svar: Ska lägga upp ett inlägg om det imorgon! Titta gärna in då igen :)
Rebecka C

💎 Moa Diamant
2013-06-14 ★ 13:54:12
(http://moagasste.blogg.se/)

Fin blogg du har!! ❤ Önskar dig en bra dag :)

Svar: Tack! Detsamma :)
Rebecka C


- Alla bilder och texter är mina (om inget annat anges) och jag äger därför deras copyright (©). Fråga och få svar innan du lånar!
- Jag gör gratis bloggdesigns; maila ilesmap[at]gmail.com vid intresse!
- Jag gör inte länk-/bloglovin'-byten!
- All spam (info om tävlingar, "kolla min blogg", etc) raderas och postaren IP-blockeras.
- Jag svarar på alla kommentarer i min blogg. Lämna mailadress för att få notis!


Kommentar:

Vad heter du?


E-mailadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Stammis?
Trackback
RSS 2.0