Himla synd det där  

2013-06-21 ★ 00:40:19
Har inte ens pallat ta fram kameran idag så ni får nöja er med en repost. 
 
Det var sjukt skönt med en slappardag ska jag säga er! Jag har gjort exakt tre saker idag, från att jag vaknade vid 11.30, till att mamma kom hem med grillad kyckling och pommes ca halv sju:
  • tittat på Fairly Odd Parents på Netflix.
  • spelat the Sims 3.
  • ätit Gorby's piroger.
 
Japp. Inte mer än så, men det var jag fan värd efter det här hektiska teaterlägret! Hade planerat att dra till centrum imorgon, ta itu med allt det jag inte tog itu med idag, men sen kom jag på att det är ju midsommar imorgon. Har inga planer direkt så tja, det blir väl en till slappardag. Himla synd alltså, lid med mig! Bloggning blir det dock ...!

Kommentarer

- Alla bilder och texter är mina (om inget annat anges) och jag äger därför deras copyright (©). Fråga och få svar innan du lånar!
- Jag gör gratis bloggdesigns; maila ilesmap[at]gmail.com vid intresse!
- Jag gör inte länk-/bloglovin'-byten!
- All spam (info om tävlingar, "kolla min blogg", etc) raderas och postaren IP-blockeras.
- Jag svarar på alla kommentarer i min blogg. Lämna mailadress för att få notis!


Kommentar:

Vad heter du?


E-mailadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Stammis?
Trackback
RSS 2.0