Hjälp mig!  

2013-06-24 ★ 13:12:00
 
Jag behöver fixa en massa massa massa tidsinställda inlägg tills på fredag (tänkte ägna hela onsdag till bloggen), och har liiiiite torka i fantasin. Jag har några idéer till inlägg, men inte tillräckligt många! Och, eftersom det är ni som ska läsa min blogg - vad vill ni läsa om?!
 
Ge mig en himla massa förslag nu så ni kan få lika tät uppdatering som vanligt trots att jag är bortrest! Utlovar en länkning för varje tips man lämnar, i det inlägg jag skriver! Kom igen nu, inspirera mig!! ♥ ♥ ♥

Kommentarer
Kajsa
2013-06-24 ★ 16:18:34

Frågestund!!


- Alla bilder och texter är mina (om inget annat anges) och jag äger därför deras copyright (©). Fråga och få svar innan du lånar!
- Jag gör gratis bloggdesigns; maila ilesmap[at]gmail.com vid intresse!
- Jag gör inte länk-/bloglovin'-byten!
- All spam (info om tävlingar, "kolla min blogg", etc) raderas och postaren IP-blockeras.
- Jag svarar på alla kommentarer i min blogg. Lämna mailadress för att få notis!


Kommentar:

Vad heter du?


E-mailadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Stammis?
Trackback
RSS 2.0