Kablöff  

2013-06-08 ★ 13:25:29
wtf-rubrik
 
Idag hade jag en riktig sovmorgon, sov till elva, gick upp vid tjugo i tolv efter ett damputbrott på Candy Crush (heh) och åt sen frukost och duschade. Har i en färginpackning som ska sitta i ett par timmar så att håret blir riktigt lila tills balen!
 
Ikväll kommer Julien hit från Örebro, men innan dess ska jag bli klar med bloggdesignen! Jag har hållit på med den så himla länge nu och vill bara ha upp den!
 
Ha en bra dag sötisar, så hörs vi snart :)
 

Blommor jag fick efter föreställningen i onsdags.

Kommentarer

- Alla bilder och texter är mina (om inget annat anges) och jag äger därför deras copyright (©). Fråga och få svar innan du lånar!
- Jag gör gratis bloggdesigns; maila ilesmap[at]gmail.com vid intresse!
- Jag gör inte länk-/bloglovin'-byten!
- All spam (info om tävlingar, "kolla min blogg", etc) raderas och postaren IP-blockeras.
- Jag svarar på alla kommentarer i min blogg. Lämna mailadress för att få notis!


Kommentar:

Vad heter du?


E-mailadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Stammis?
Trackback
RSS 2.0