Nageltorkaren Blåsapa  

2013-06-14 ★ 08:51:00
 
Det här är en himla söt pryl jag har på mitt sminkbord! Det är en liten apa som torkar ens nagellack! När man trycker på bananplattan börjar det blåsa ur det lilla hålet på apans mage. En rolig grej som är mer söt än effektiv! Det går mycket snabbare att torka naglarna genom att doppa dem i kallt vatten. ;)
Jag fick apan i present av min farmor för något år sen och jag vet tyvärr inte vart hon köpt den! Efter lite googling hittade jag den dock här, på CoolStuff.se!
 
Skulle ni vilja ha en sån här blåsapa?

Kommentarer
Anna
2013-06-14 ★ 11:14:26
(http://www.accessoeramera.nu)

Haha! Vilken rolig grej :)

Svar: Den är jättesöt!
Rebecka C

Emma
2013-06-14 ★ 15:02:29
(http://byemms.blogg.se/)

Skulle verkligen behöva en sån! Har alltid så dåligt tålamod när mitt nagellack ska torka så lyckas alltid kleta ut det! :) haha

Svar: Testa att doppa dem i kallt vatten - det torkar mycket snabbare då än i luften!
Rebecka C


- Alla bilder och texter är mina (om inget annat anges) och jag äger därför deras copyright (©). Fråga och få svar innan du lånar!
- Jag gör gratis bloggdesigns; maila ilesmap[at]gmail.com vid intresse!
- Jag gör inte länk-/bloglovin'-byten!
- All spam (info om tävlingar, "kolla min blogg", etc) raderas och postaren IP-blockeras.
- Jag svarar på alla kommentarer i min blogg. Lämna mailadress för att få notis!


Kommentar:

Vad heter du?


E-mailadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Stammis?
Trackback
RSS 2.0