Nya sminkkit från H&M!  

2013-06-22 ★ 11:12:00
 
 
H&M har fått in små sminkkit i sitt sortiment (jag vet inte hur länge de funnits, men för mig är de nya i alla fall!), med tre produkter på en nyckelring. Det finns en ring för ögon, och en för läppar, båda med det viktigaste man kan behöva ha med sig i t.ex. handväskan.
Jag tycker att det här är en smart idé, och kommer kanske att köpa ögon-kitet! Det är så himla opraktiskt att släpa runt på sin full size-mascara, -eyeliner och -ögonskugga, så den här storleken är perfekt! Just eyeliners kan ju suddas ut eller kladda under dagen, speciellt när det är varmt och sommar! En highlighter piggar upp de allra tröttaste ögon och en mascara är alltid bra att ha.
 
Skulle ni vilja ha något av kiten? :)

Kommentarer
Sandra
2013-06-23 ★ 10:16:47
(http://prettylittlenails.blogg.se)

Jag vill ha ögonkitet! :D

sara
2013-06-24 ★ 10:20:58
(http://sarassida.blogg.se)

fasiken vilken smart idee!

Svar: Verkligen!
Rebecka C


- Alla bilder och texter är mina (om inget annat anges) och jag äger därför deras copyright (©). Fråga och få svar innan du lånar!
- Jag gör gratis bloggdesigns; maila ilesmap[at]gmail.com vid intresse!
- Jag gör inte länk-/bloglovin'-byten!
- All spam (info om tävlingar, "kolla min blogg", etc) raderas och postaren IP-blockeras.
- Jag svarar på alla kommentarer i min blogg. Lämna mailadress för att få notis!


Kommentar:

Vad heter du?


E-mailadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Stammis?
Trackback
RSS 2.0