Skolavslutning  

2013-06-12 ★ 08:57:43
IDAG SMÄLLER DET!!!
 
Jag slutar nian, tar grundskolesommarlov för sista gången och ja. Det känns faktiskt grymt bra. Kommer sakna några lärare och några elever, annars ska det bli rätt skönt att sluta. Börja nytt, ingen vet något om någon, man får börja om helt och får en helt ny utbildning inom det man är intresserad i! Jag har sökt ekonomi-marknadsföring på Värmdö Gymnasium. Någon som går där, eller kanske ska?
 

Min kamera är på panikladdning då jag för bara några minuter sen upptäckte att jag hade nästan noll procent batteri, haha, inte det bästa inför en skolavslutning. Ska ladda lite i bilen också, under tiden som vi droppar av Julien på centralen.
 
När jag kommer hem lovar jag att ni ska få bilder, både på min avslutningsoutfit och de två tårtor jag bakat till klassen!
 
Oldie
 

Kommentarer
♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥
2013-06-12 ★ 14:22:59
(http://evahle.se)

Vilket fint hår du har. :)

Svar: Åh tack fina du! :)
Rebecka C


- Alla bilder och texter är mina (om inget annat anges) och jag äger därför deras copyright (©). Fråga och få svar innan du lånar!
- Jag gör gratis bloggdesigns; maila ilesmap[at]gmail.com vid intresse!
- Jag gör inte länk-/bloglovin'-byten!
- All spam (info om tävlingar, "kolla min blogg", etc) raderas och postaren IP-blockeras.
- Jag svarar på alla kommentarer i min blogg. Lämna mailadress för att få notis!


Kommentar:

Vad heter du?


E-mailadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Stammis?
Trackback
RSS 2.0