Sync Deospray & Silk Hydration  

2013-06-10 ★ 12:31:00
Tänkte på att recensera två av produkterna jag fick i maj månads GlossyBox!
 
 
Först ut är Sync Deospray från Puma. Det följde även med en liten eau de toilette, dvs lite mer parfymaktigt.
GlossyBox beskrivning: "Exotisk och fruktig doft som är en riktig energikick! Noter av papaya, mandarin och apelsin sluter upp med lotus och ros för att avslutas i en bas av sandelträ, ambra och vit persika." Originalprodukt 99kr/236 ml.
Min upplevelse: Den här deon luktar verkligen gott! Väldigt fräscht, nästan lite som schampo eller balsam (positivt!). Den doftar ganska starkt i början, men det försvinner när deon trängt in i huden, och blir sedan ganska neutral. Man känner sig fräsch, så jag kan inte klaga på den här produkten! Den var dock inte så fantastisk att jag kommer att köpa den.
❤ ❤ ❤ ❤ ❤
 
 
Silk Hydration Sun Lotion SPF 15 från Hawaiian Tropic säljs som originalprodukt för 109kr/180ml.
GlossyBox beskrivning: "Filter mot UVA och UVB samt de mer djupgående infraröda strålarna. Innehåller även vårdande botaniskt extrakt. Hawaiian Tropic är synonymt med äkta sommarkänslor och en favorit i repris!"
Min upplevelse: Shit vilken god doft! Den luktar kokos, och jag satt seriöst och sniffade på min arm hur länge som helst efter att jag haft på den. Galet god goft! Väldigt dryg formula, bara ca 3msk behövs till hela kroppen! Huden tar snabbt upp krämen och känns återfuktad, jag har aldrig haft så mjuk hud haha. Bara doften gjorde mig helt övertygad - det här är min favoritsolkräm!
❤ ❤ ❤ ❤

Kommentarer

- Alla bilder och texter är mina (om inget annat anges) och jag äger därför deras copyright (©). Fråga och få svar innan du lånar!
- Jag gör gratis bloggdesigns; maila ilesmap[at]gmail.com vid intresse!
- Jag gör inte länk-/bloglovin'-byten!
- All spam (info om tävlingar, "kolla min blogg", etc) raderas och postaren IP-blockeras.
- Jag svarar på alla kommentarer i min blogg. Lämna mailadress för att få notis!


Kommentar:

Vad heter du?


E-mailadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Stammis?
Trackback
RSS 2.0