The noir  

2013-06-28 ★ 10:12:00
Svart te i min älsklingsmugg
 
Godmorgon!
Jag har faktiskt varit uppe ett tag redan, men gjorde te och satte igång en film på Netflix (känns som att det blivit standard varje morgon) så har inte bloggat förrän nu!
Idag är planerna bloggbloggblogg då jag åker imorgon (sjuukt!!!!), men Fanny kommer även hit en sväng för att lära sig hur hon ska plåga Pelle - läs: få honom att ta sin antibiotika - eftersom hon ska passa honom när jag är i Frankrike. Har för mig att hon skulle svänga förbi vid 12 så det är en stund kvar :)
 
Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Isse
2013-06-28 ★ 11:14:50
(http://TheTwoMushrooms.Bloggplatsen.se)

Vilken cool mugg! Skulle också vilja ha en sådan. :)

Svar: Köpt i Assisi, Italien!
Rebecka C

izabelle - ensamstående , 21 år och gravid i 8:e månaden!
2013-06-28 ★ 11:19:44
(http://www.mariaizabelle.blogg.se)

Fin blogg! :)

Kika gärna in på min blogg NU, har anordnat en tävling där vinnaren får en FET länk och chansen att bli sedd inför måååånga läsare!

Kika gärna in på min nyuppstartade blogg. Ensamstående blivande mamma på 21 år! Upptäckte min graviditet i 6:e månaden. Följ min vardag om hur livet utan sambo eller pojkvän överhuvudtaget och tiden innan jag ensam kommer uppfostra krabaten som växer i min mage!

Svar: Varför läser du inte reglerna som gäller vid kommentering? Du blir nu IP-bannad och din kommentar blir raderad så fort du sett den. Besöka din blogg tänker jag inte heller göra. (Nej jag är inte otrevlig, blir bara trött på icke läskunniga (för det måste vara det du är då du tydligen inte kunde läsa reglerna om att spam undanbedes?) kommenterare som totalt skiter i mina regler som jag vill att folk respekterar)
Rebecka C

Julia
2013-06-28 ★ 17:01:41
(http://juliaizabell.blogg.se)

Fin mugg! Kanske borde lyssna mer på Nirvana, hehe!


- Alla bilder och texter är mina (om inget annat anges) och jag äger därför deras copyright (©). Fråga och få svar innan du lånar!
- Jag gör gratis bloggdesigns; maila ilesmap[at]gmail.com vid intresse!
- Jag gör inte länk-/bloglovin'-byten!
- All spam (info om tävlingar, "kolla min blogg", etc) raderas och postaren IP-blockeras.
- Jag svarar på alla kommentarer i min blogg. Lämna mailadress för att få notis!


Kommentar:

Vad heter du?


E-mailadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Stammis?
Trackback
RSS 2.0