Arrividerci!  

2013-05-11 ★ 00:07:03
Internet är fett segt så ni får klara er med ett bildlöst inlägg!
 

Imorgon eftermiddag åker vi hem, och jag kan ju inte säga att jag längtar direkt. Jag vill stanna här i Italien, i Assisi, i Rom! Jag orkar inte komma tillbaka till  skolan, vardagen och typ livet som grå Svensson ... ska dock bli kul att få igång bloggen igen! Statistiken har sjunkit lite grann så måste få upp den :)
 
Ska försöka liveuppdatera lite imorgon om jag får tag på wifi, annars har ni tidsinställda att se fram emot hahah!

 

Kommentarer

- Alla bilder och texter är mina (om inget annat anges) och jag äger därför deras copyright (©). Fråga och få svar innan du lånar!
- Jag gör gratis bloggdesigns; maila ilesmap[at]gmail.com vid intresse!
- Jag gör inte länk-/bloglovin'-byten!
- All spam (info om tävlingar, "kolla min blogg", etc) raderas och postaren IP-blockeras.
- Jag svarar på alla kommentarer i min blogg. Lämna mailadress för att få notis!


Kommentar:

Vad heter du?


E-mailadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Stammis?
Trackback
RSS 2.0